Trött..

Tjolahopp!

Är skit trött och har mkt att göra i dag, ska typ fota med Julia tror jag om jag orkar, Fanny åke iväg i morgon och Lovisa åkte i dag så då blir det jag och JullaBulla kvar av oss 4. Nu på förmiddagen så har jag umgåts med min kära syster genom att kolla på 2 filmer, första filmen var bra och den andra lite semre, pappa hade fått vodler så vi kollade på det ;). Jag vill göra om mitt rum.. vill ha en ny garderob och inte sofia's gamla så tänkte att jag kunde kolla på det nu om jag hinner har typ över 18 saker att göra i dag o har redan gjort typ 8 av dom redan så har typ lite mer än hälften kvar att göra... Men som sagt så hade vi skolavslutning i onsdags, o vi sjöng bra och det vart bilder, lägger upp dom snart för jag har massor att göra, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0